2009-04-05

Ett litet snabbt inlägg!

Har tagit det allmänt lugnt idag. Känner att jag behöver hämta krafter. Ska snart iväg till en väninna som flytt sin kos från närområdet och ut på landet nära en golfbana. hehe Så hon och maken kan golfa dagarna i ändan. Ska bli spännande att se hur de har det.

Fick en liten blänkare från en kvinna som flänger och far. Har hela manikyrsetet i handväskan så hon kan fixa till naglarna i pauserna mellan arbetena. Fyndig kvinna! hehe En award jag fick av en kvinna i farten. Full ös nästan medvetslöst ibland. hehe




Jag tackar och niger och fäller ödmjukt mitt huvud för en kvinna som har fart och fläkt! Nu vill jag passa på att ge den vidare till några:

Modestymom för att hon är så go!

Arom för att hon ska återhämta sig snabbare idag efter en partynight!

Mamma Melissa för hennes underbara skildring av livet som en änglamamma!

Fasiken jag skulle kunna lägga denna vidare till hur många som helst. Så till er alla underbara vänner på andra sidan skärmen. Ta gärna denna med er!

Kramis

5 kommentarer:

  1. ÅH! Till mig?

    Tack!

    Du anar inte vad glad jag blir!

    Tack du goa människa!

    STOR KRAM!

    SvaraRadera
  2. Stor kram för dina fantastiska bloggar!
    Åhh vilken värme och glädje trots att det är tungt för dej!
    Du är vardagsfantastik i mina ögon!
    Har nog kramat maken lite extra sen jag började titta in hos dej!!
    Han är mitt allt och ibland tar man ju det för givet!!
    Glad att Ni hade en fin minnesdag tillsammans o tvätta bil...hmm det gör jag bara när jag måste!!
    Stora kramen till dej!!

    SvaraRadera
  3. Från en kvinna med fart och fläkt till en annan;.)) Grattis!

    Och jag måste ju bara bocka och buga för att du ger den vidare till mig med den fina motiveringen:.))

    SvaraRadera
  4. Emsa: Du är bäst, hur i hela friden kan man skriva det till dig när jag inte har hittat din blogg eller mailadress? Okej jag får skriva det här.

    Kramis

    SvaraRadera
  5. Två skojsiga likheter mellan dig och mig: Min jycke heter också Caesar och jag länkar också till Forever (då jag jobbar som återförsäljare).. Jag har varit och kikat på din blogg flera gånger och nu tyckte jag att en kommentar var på sin plats..:)

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis