2009-04-06

Ops nu har jag verkligen fastnat i skärmen!



Upptäckte precis att vad fasiken kl är snart 23 och jag har inte gjort något inlägg ännu. Illa, illa! Men jag har ju varit runt hos er mina vänner på andra sidan skärmen och lagt några kloka ord här och där. hehe... Mycket får man läsa när man hälsar på.

En del stoppar noshörningar i kallingarna, ops!

En del har fått välförtjänta awards - grattis till er alla! Ni är ju bäst!

En del har haft en nostalgitripp till slutet av sjuttiotalet och dansat disko till Baccara. O ja boogi det kan vi!

En del far fram som en racerförare på motorvägen - snart med kort!

En del har fortfarand ångest över att en sketen ruta inte är putsad - trots övrigt blänkande hem!

Ja mycket har jag hunnit läsa under en kväll som denna men inte själv varit så aktiv med inlägg. Nu sitter jag här igen som ni märker och ordbajsar för huvudet är trött och behöver få sin vila. Det pyser och puttrar och börjar ta mig sjutton lukta bränt. Nu är det bråttom snabbt in i duschen för att släcka härdsmältan.

3 kommentarer:

  1. Ohhh du, det verkar allvarligt det där! Akta "hårddisken"! Gå nu och lägg dig du sköna höna. Det ska jag. Känner hur det börjar pysa och fräsa här med! =)
    Kramiz och sov gott vännen! "Ses" i morron!

    SvaraRadera
  2. Sov sött du, så bränner jag min hårddisk ett tag till!
    Dock inte på bloggläsning inatt!
    Ska vara ledig innan påsk och klart det joxar te´sej på jobbet!! Så här sitter jag och knåpar men kände att nu måste jag rensa hjärnan nån minut!!Vill också sova!
    Bäst? Så snäll du är! Tack!emsansson@hotmail.com når du mej på om du vill!
    Kram o zzzzzz!

    SvaraRadera
  3. Tar inte längre tid med en noshörning,hihi.

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis