2009-04-11

Påskaftonen med sol och värme!

Nu ska det städas för att kunna ta emot besök. Dammråttorna jagar stackars Caesar så att ligger och gnyr. Sonen svär och domderar över eländet och skriker "Morsan, vad fan, sitter du och bloggar. För i helvetet släpp bloggen nu och sätt igång och städa!" Det är ett himla liv nere hos sonen. Han har verkligen vaknat på rätt sida. hehe

Vi ska byta ut gastuben på grillen så att vi kan grilla fett ikväll. Vi ska äta brunsch och sedan njuta av solen. Nu måste jag sluta innan sonen får krupp. Återkommer senare.


3 kommentarer:

  1. Åh, gtack så jättemycket.
    Här har vi kanonväder så snart ska jag ut och sola...struntar i städningen, hihi.
    Hoppas du gillade vår lilla saga.
    Ha en fon påskafton!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Städa ni så flitigt å njut sen av allt det GODA!!

    SvaraRadera
  3. Hej gumman! Hoppas du fick en fin grillkväll efter att sonen nästan jagat livet ur dig...hehe...=)
    Här sitter jag nu trött, mätt och fullständigt slut. Ska verkligen nanna kudden. Var bara tvungen att titta in! =)
    Kram på dig och sov ¨så gott!

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis