2012-01-03

Efter att ha besökt.....

.... världens bästa Afrodite så var jag tvungen att kolla när jag startade med att blogga. Jag startade blygsamt  på blogg.se den 16 januari 2009 kl 19:30. Då skapade jag mitt första inlägg. Vad stod det i det. Jo:

Välkommen till min nya blogg.

Kl 20:18 fortsatte jag mitt bloggande med ett litet inlägg:

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar!

Nalle Puh



Hehe man var verkligen i gasen där....

Sedan rasade det bara på men se den 24 januari samma år vart jag trött på blogg.se.

Så den 25 januari hade jag tröttnat på blogg.se och gick över till denna blogg istället.

Så snart får jag korka upp champagnen och skåla för 3 års bloggande.

Hmm kanske ska man göra något radikalt, som att byta blogg motor kanske. Nä orkar inte.

Avslutar med dessa visdomsord.

Jag skulle gilla morgnar bättre om de började senare!


1 kommentar:

  1. Men åh, man tackar! ♥
    Grattis till snart 3 år! =) Och du, vad härligt att du kommit igång att blogga igen! Det gillas! =) Kram på dig och "pöss i pannan"!

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis