2009-03-13

Fredagen den 13:e





Jag sitter här och skrattar åt en dikt jag fick. Jag måste bara dela med mig.

Natten...


Jag ligger i sängen och tänker på natten som gick.


Jag vill krama dig hårt.


Du kom till mig i sommarnattens värme.


Det som hände mellan oss inatt finns i mina tankar.


Du undersökte min kropp, hungrigt du sög mig tills


jag darrade av utmatning.


Det enda som finns kvar av dig är minnet, märkena och


fläckarna i sängen.


Nu ikväll vet jag att du kommer igen.


Så jag väntar på dig klarvaken och förberedd.....




För inatt ska du dö din satans myggjävel!



14 kommentarer:

  1. å den va riktigt bra,
    ha en go kväll

    SvaraRadera
  2. jo jag å björne har det toppen ... haha
    här det det bra och haft fullt upp här med men i kväll e det bara lugnt å skönt . Inga norrlands men lapin kulta blev det :)

    SvaraRadera
  3. jo dom är mycket godare :) och här njuts det för fullt spelar hårdrock å mår gott :D jag e med trött som bara den men måste ta mig i duschen å få bort allt sågspån haha

    SvaraRadera
  4. haha ... jag i nitar å läder skulle nog skära sig haha . Men visst finns nog nåt här i nitar och läder men passar inte till varandra haha

    SvaraRadera
  5. haha... ne johan passar definitivt inte i nitar och läder, inte samtidigt i allafall :)

    SvaraRadera
  6. haha vilken bra dikt! :P

    SvaraRadera
  7. Ajajaj. Där lurade du mig allt. Trode minsann att du skulle dela med dig av en erotisk natt. Men ack, en attans mygga. Hihi. Riktigt kul.

    Svar: Intressant att du tjänstgjort i Libanon. Inte så många som gjort, än färre kvinnor.

    Tyvärr tror jag inte att det blir så mycket debatt och diskussion. Dels var jag för snäll och nyanserad och dels brukar det inte bli det när jag lyfter samhällsproblem.

    Men som jag skrev, jag anser att det är dags för omvärlden att reagera och aggera mer kraftfullt än vad vi hittills har gjort. Som det ser ut nu håller snarast konflikten på att förvärras och fördjupas.

    Tragiskt.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Soffie: Du får ha en skön lördag.

    Johan: Jag säger bara headbang!

    Jag: Hehe Johans nya look kanske!

    Annelie: Jo du den är värd att spridas. hehe

    PC: Hehe nästan gång kanske.

    Sov gott allihopa!

    Kramis Lena

    SvaraRadera
  9. Sv: Ja det skulle jag vilja se det :) Ha ha ha... Det lär nog inte hända om jag tror rätt :)

    SvaraRadera
  10. Jag: Nä kanske inte. Men tänk vad roligt ändå!

    Kramis Lena

    SvaraRadera
  11. Haha...den var bra! =) Kramiz

    SvaraRadera
  12. Den dikten är verklighet om några månader,ser fram mot det,ha de gott.

    SvaraRadera
  13. Jo, denna historia är så kul med ett så överraskande slut ;-)
    Det dröjer kanske inte så länge till när dessa "odjur" vaknar till liv...
    Kram

    SvaraRadera
  14. Afrodite: Ja jag skrattade gott när jag läste den. =)

    Bjorne: Ja tyvärr så med värmen kommer blodsugarna. Men hellre värme än snöblask.

    Inger Maryissa: Hehe ja nu kommer de rackarna snart. Hoppas jag =)

    Kramis Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis