2009-03-11

Ny utmaning som kommer att ta hela natten att besvara!

Har av en av mina favvisar, Afrodite, fått en utmaning som kommer att ta hela natten att svara på. Så det är bäst att sätta igång.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"Blod", sade jag till honom.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Mina förbenade räkningar som aldrig minskar!

3. Vad såg du senast på TV?
Aktuellt ikväll

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Alldeles för sent för att göra detta men runt 23
(tog fel med 10 minuter, kl är 22:50)!

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n nere hos sonen, köksklockan som tickar,
Caesar som fnyser!

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Kom hem från jobbet! Men snart är det dags igen, sista
kisserundan med Caesar.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Var inne hos P C och läste hans inlägg! Blev ilsk!

8. Vad har du på dig?
Blåa jeans, blåvitrandig sjömanskofta, vitt linne och så annat under...

9. Drömde du något inatt?
Ja hexakoder, html-koder, programmering!

10. När skrattade du sist?
För cirka 20 min åt någon som blivit förälskad i sin järngryta.=)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapeter, lampskena, skåp, almanacka samt ett pengarör!

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Hehe, jag ser konstiga människor varje dag på jobbet! Hehe
Nä skojade bara, inget som jag kan komma ihåg.

13. Vad tyckte du om den här utmaningen?
Utmaningar är kul men denna upptäckte jag så sent! Gäsp!

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Kommer inte ihåg!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Oj oj, ny bil, helt ny garderob med kläder, nya möbler, körkort
till dottern, EU-moppe till sonen + körkort, en bil till bästa
väninnan, nytt hus med ingående trädgårdsmästare, hustomte,
köksa, städerska, en egen frisör som kommer när jag har tid,
kläder i överflöd till dottern, kläder till sonen, friheten att inte
behöva jobba konstant, sommarhus någonstans på Rivieran,
nytt boende till mina föräldrar samt någon som tar hand om
det vardagliga som städning tex åt dem. Jisses jag kan hålla
på till imorgon bitti med att räkna upp nödvändiga =) saker.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Jag har ormfobi, jag ser "de andra" ibland och tror då förstås
på det övernaturliga, ibland ser eller snarare har jag en föraning
när något kommer att hända.

17. George Bush?
Inget större geni.

19-20 (18 borttappade) Vad ska dina barn heta,
pojke respektive flicka?

Har redan namngett ett änglabarn Sarah Margareta, dotter
Camilla och en son Christoffer. Några fler barn har inte varit aktuellt.

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Självklart skulle jag det, något varmt snöfritt land!

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Välkommen, dina nära och kära väntar på dig!

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?

Okej nu har jag gjort mitt. Nu får ni tjejer ta över!





7 kommentarer:

  1. Go´morgon och Tack för utmaningen MEN jag gjorde denna för inte så länge sen så hoppas det är ok att jag står över. Har oxå gjort som du, sparat fel länk och väntat på uppdateringar och inget händer, hihi. Med utmaningen och läsa ikapp dig hos mig då så har du inte varit sysslolös inatt. ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Kina: Okej jag får försöka gå igenom dina inlägg för att se utmaningen. Nä sysslolö inatt var jag inte. hehe

    Kramis Lena

    SvaraRadera
  3. Tack för att du tog dig tid...men visst är de roliga de här små utmaningarna...tycker jag. Förlåt att du fick reda på det så sent, jag kunde ju ha annonserat tidigare...=)
    Ha de så bra, hörs sen!
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Afrodite: Hehe jag får skylla mig själv som alltid måste kika in till dig innan jag nannar kudden.
    Ha det gött!
    Lena

    SvaraRadera
  5. den va jättekul men jag antar den inte nu förlåt men jag känner jag orkar inte,
    ha en go kväll

    SvaraRadera
  6. Soffie: Det är lugnt. Den kommer säkert tillbaka till dig på annat sätt.

    Kramis Lena

    SvaraRadera
  7. Ja, och som du märker tittar jag in till dig det sista jag gör...=) Nattiz

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis