2009-03-09

Tiden rusar och jag försöker bromsa!

Herrejösses vad tiden rusar. Har försökt dra i nödbromsen med det hjälper inte. Tiden går inte att stanna. Photobucket Dame!

Dagen idag har bestått i möten, fnula på utbildningsmaterial, fnula lite mer på utbildningsmaterial, skriva rent fnulandet, möte, telefon.Photobucket Visst var det en intressant dag.

Nu ska det snart bli middag, falukorv med stuvade makaroner, mors lataste matlagning och jag måste sluta med nonsensskriverier. Men jag var tvungen att testa mina små smilies. Photobucket

Nu ska jag lassa i lite mer energi till hjärnan så att nonsens blir till vettigheter, om de nu nånsin blir det.

Hej för en stund!

5 kommentarer:

  1. Tjingeling!
    Jaha, så dagen har bestått i fnulande på hög nivå och går nu över till kvalificerat bloggande?! Låter najs...=)
    Du, om du hittar den där nödbromsen så hör av dig...har oxå letat länge...Sen å andra sidan är det ju snart VÅR, så låt tiden ösa på ett tag till! =)
    Hmm...och hur får man in såna där söta smileysar? Är ju inte så teknisk...=(
    Ha en fin-fin kväll, tjejen!
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Ta dej ett bad och varva ner!!

    SvaraRadera
  3. Kommer in och kramar dig. Med en stor kram:)
    /Lallis

    SvaraRadera
  4. Hej Lena! Duracellkanin...hihi...inte i morse i alla fall! Tror egentligen inte att jag gör mer än så många andra. Skillnaden är nog bara att vi inte har barn och att djuren får mycket av min tid. Det som kanske skiljer mig från många andra är att jag verkligen uppskattar det liv jag lever...vet att det inte kommer vara så här lyckligt för evigt, men vill ta till vara varje dag av livet. Min lycka finns i min vardag, inte att resa bort eller äga massor av fina prylar. Dessutom har jag sluppit drabbas av svår sjukdom och tung sorg...saker som kan slå livet i spillror över en natt. Kram!

    SvaraRadera
  5. Lallis: Tack för kramen!

    Lina: Ja du verkar verkligen uppskatta ditt liv. Skönt!

    Kramis Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis