2009-09-10

Är ni redo?

För imorgon är det fredag och i övermorgon sovmorgon. hehe

Imorse var det lite av kalabalik hemma. Först så drömde jag om vänner som dog och återuppstog. Hmm konstiga drömmar man kan ha ibland. Undrar vad det betyder? Ja ja det får tiden utvisa. Sedan försökte jag övervinna klockskrället med att totalnonchalera den men det gick inte. Klockskrället vann. hehe


Sedan började sonen känna sig hängig. Men inte så att han var hemma. Utan han tragglade sig iväg till skolan och klarade av att köra igenom ett prov i Fysik. Men sedan orkade han inte mer utan blev sämre och sämre. Då knatade han hem. Så nu har Sonen lyckats ta över stafettpinnen med ont i halsen och förkyld. Än så länge har han inte fått någon feber. Men han mår rätt dåligt i alla fall. Så nu pågår huskuren nummer 1, nummer 2, nummer 3 osv för att se till att han blir frisk tills på lördag. För han har nämligen bokat med en kompis att han ska sova över där och har väntat hela veckan på detta. Så det är väl så typiskt att han går och blir sjuk.


När jag sedan skulle köra till jobbet så var det trafikkaos vilket gjorde att jag blev lite smått stressad. Inte bra så tidigt på morgonen. Men jag kom inflåsande till jobbet 07:59 pip. En minut tillgodo. Pju det var på håret. hehe


Och nu så inträder ju så klart kvällens tecermoni. 2 koppar Chai och sedan en nätt avrundning med jordgubb&champagne. Imorgon då ni, då avrundas det nog sprakande riktig champagne istället, eller? Nä det blir lugnt, håller mig till jordgubb&champagne te eller möjligen kan jag truga i mig lite rödtjut. hehe

Här kommer Champagne High - Sister Hazel.

1 kommentar:

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis