2009-02-13

Äntligen fredag!



Så är det helg igen och rösten är tillbaka med full styrka. Mina underbara kollegor har sprungit omkring med hörselkåpor hela dagen. Undras varför? En har rymt till Örebro och håller sig så långt borta som möjligt. Är det då så konstigt att man känner sig lite påpassad?

Men jag har i alla fall gett min uppskattning till mina kära arbetskamrater och talat vitt och brett. hehe

Vissa krockar, vissa hostar, vissa smiter till Örebro men vad sjutton de är ändå mina kära kollegor. Imorgon är det Alla hjärtans dag och jag vill ge er alla därute ett stort hjärta!


Ta nu hand om varandra oavsett om ni är älskande eller inte. Ibland behövs det bara en vän att hålla ens hand!


Avslutar med Björn Skifs och Håll mitt hjärta!




6 kommentarer:

  1. Åh, tack! Skickar genast ett hjärta i retur, du verkar vara en sån goding! =) Kram på dig och ha en härlig alla hjärtansdag! Hörs snart igen!

    SvaraRadera
  2. Man behöver inte gå till någon grav. Tänder man ett ljus är det väl bra. Man gör väl ändå det bästa man kan. Kram

    SvaraRadera
  3. Jag njuter, jag lovar! =) Tänker på varför det alltid känns som om man själv får en blank en...en stående gåta...Du, lycka till hos Tekla Maräng! Skål och kram!

    SvaraRadera
  4. Men.. i Örebro finns ju jag. Till exempel:)

    Jag skickar ett hjärta i retur!
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  5. En av de vackraste låtar som finns.

    Hjärta på dig med!

    SvaraRadera
  6. Afrodite: Jag hoppas att vinet smakade bra!

    Jan: Tack för de fina orden.

    Lallis: Aha nu förstår jag vad som drar i Örebro.=)

    Tindra: Tackelitack, ett hjärta gör så mycket.

    Kram allihopa Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis