2009-02-14

När ensamheten slår en som hårdast!


Idag har inte varit en så bra dag. Självömkan har slagit rot och bankat ner en i skorna. Men så efter ett tag dyker det upp små glädjekorn här och där. En kommentar i bloggen, ett telefonsamtal som plockar upp en.

Tack till er alla som har tassat in och gett mig små glädjekorn och fått att mig att le genom tårarna. Tack till er som har ringt och bara tjötat.

Vill med det här ge er min tacksamhet för att ni finns därute och pockar och lockar till skratt.

Med all min kärlek till er goaste av goast!



2 kommentarer:

  1. Det är det som är det fantastiska med datorn. En liten "plåtburk". Full av kärlek:-)

    Hur ska vi göra kvällen bra?
    Jag gör mitt bästa för att mota bort ensamheten. Tror jag tar popcornskålen till hjälp och en go filt. Tänder lite ljus och kikar in till dig igen senare.

    SvaraRadera
  2. Goaste Tindra,
    Med popcorn, go filt, tänt ljus och melodifestivalen ska jag försöka driva bort ensamheten. Sedan det bästa av allt, du finns ju som jag alltid kan kika in till.
    Kramis Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis