2009-02-10

En del av min dröm har slagit in!


Igår slog en del av min dröm om Il Divo in. Dottern och hennes frende har köpt 2 st biljetter till deras koncert i Globen till mig efter att ha läst om min dröm. Så nu måste jag besluta vem som ska följa med. Kanske ska jag ringa Anders =). Problemet då är ju att då måste jag hämta honom i Limo och det har jag inte råd med *L*. Nä det får bli någon annan.

Nu måste jag hasta iväg till jobbet.

Ha en underbar dag världen.!

Bjuder på Björn Skifs "Fångad i en dröm" så här i schlagertider.

3 kommentarer:

  1. Il Divo är riktigt bra så jag förstår att du har våta drömmar om dem ;-)
    Hoppas att konserten blir bra, har själv funderat på att skaffa biljetter till den och promenera dit. Fårse hur det blir.

    SvaraRadera
  2. Visst längtar man till sommaren med blommor, bin och ogräs. har du prövat lupiner i trädgården?
    dom sköter sig garanterat själva samt förökar sig hejdlöst om dom trivs, gärna lerjord om du har det.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Peter - hmm våta & våta kan diskuteras. Men nog var det pirrigt i kroppen.

    Marie - mitt ogräs är lupiner, syrener och de söta gula maskrosor. Grannarna är tokiga på mig som inte jagar maskros. Men vad sjutton det blommar i alla fall.
    kram Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis