2009-02-12

Idag är snart en annan dag!


Jisses vad tiden flyger iväg när man ska uppdatera sig på alla sina favvisars blogg. På den första bloggen som jag tassade in på, mötes jag av en struts. =) Med dessutom en passande text. Snacka om att bli påkommen. Fy på sig Afrodite. hehe...

Snabbt vidare till nästa och till nästa och till nästa i en oändlig tid. Så sitter man här sent på kvällen och ska försöka få hjärncellerna att fungera, få orden att komma fram och ramla ner på tangetbordet. Försöka komma med något klokt och innehållsrikt. Men si det sk...r sig ikväll. Just nu har hjärnan gått i strejk och fingrarna stelnat och tangetbordets tangenter har bytt plats. Med andra ord ingen ordning alls.


Därför låter jag Nalle Puh avsluta kvällens inlägg.

Hur underbart det skulle vara att ha en Riktig Hjärna, som kunde tala om saker och ting för en.





4 kommentarer:

  1. Haha, ja där blev du allt "busted"! =)
    Känner igen det där med hjärnsläpp...Men ibland är det bara så...
    Och vet du vad? "I morron e en annan dag"! =)
    Sov gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hjärn släpp, jo tack det inträffar med jämna mellan rum. Tyckte dock din hjärna verkade vara klart igång när du skrev inne hos mig.
    Ta hand om dig på alla hjärtans dag i morgon.
    Kramisar Marie

    SvaraRadera
  3. Afrodite: Japp idag är det fredag och solen har tittat fram. Ingen struts dock. =)

    Marie: Mmmm, lämnade nog kvar hjärnan hos dig. Får titta in och hämta hem den igen. =)

    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Jag missar så mycket i alla bloggar. Ska nog ta mig en stund i morgon och läsa hos var och en.

    Men du...ha en skön helg du med!!

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis