2009-04-16

God morgon världen!



Idag är en ny dag som vi kommer att få uppleva antingen vi jobbar, studerar, arbetar hemma eller är sjukskrivna. Alla har vi våra "hinder" men en sak har vi gemensamt! Det är att det är en ny dag med nya utmaningar, nya upplevelser och ny visdom. För varje dag lär vi oss något nytt om oss själva och andra. Vi får ny kunskap i vårt arbete, studerande och ni som är hemma av olika orsaker. Så vänner ta ett djupt andetag och ta er an dagen med ett stort leende. Allt går liksom lättare om man ler.

7 kommentarer:

  1. Tack för tipset!!!!
    Det är ju faktiskt inte så svårt!
    Solen strålar och träd o buskarna har fått musöron!
    Ha en bra dag Lena!
    Kram

    SvaraRadera
  2. God morgon! Känner redan hur jag sitter och fånler stort mot skärmen...=)
    Kramiz och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Åh. Vad fint skrivet.
    Jag sitter och ler just nu!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja tack nog stämmer det alltid och jag sitter här med ett leende på läpparna, kram:)

    SvaraRadera
  5. Hoppas du fick sova gott med :) Då du skrev hade man hunnit somna :)

    Här skiner solen hoppas ni har lika fint väder ;)

    SvaraRadera
  6. Oh ja, visst funkade den...känner mig så lätt och ledig nu...AJ! =) Men vilka snorungar...att de inte kan komma på egna trick! Och vara inne och smygläsa "damernas" bloggar...hrmpf! =)

    SvaraRadera
  7. God morgon! Vilket härligt inlägg, här ska vara ett leende på resten av dagen.

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis