2009-04-15

Nu ska vi se hur det går att göra ett inlägg med en kelsjuk hund i knät!

Har nu försökt att göra ett inlägg sedan jag kom hem men det är en liten herre som kräver min uppmärksamhet hela tiden. Pekfingervals med en hand är besvärligt. Dessutom en liten herre som puffar och sätter tassarna på tangetbordet så det står öäkläakdåfamg.aejrsd,.mvn----... Skit nu var han där igen. Ja ja sådan matte sådan hund. Undrar om det finns en blogg för hundar också. Eller man kanske ska starta upp en så man kan få blogga ifred. hehe... Men börjar misstänka att han låtsas vara kelsjuk så att han slipper tratten. Det är nog inte kel han eftersöker utan trattfrihet.

Imorse när jag gick upp och försökte säga god morgon till Caesar vände han bara bort huvudet och stirrade in i väggen. Ikväll när jag kom hem var det likadant enda tills jag satte mig framför datorn. Då kom han och skulle prompt sitta i knät och knattra på tangenterna medan jag skulle klia honom på ryggen och bakom öronen. Han har ett visst besvär för klorna är korta och ena tassen bandagerad. Får köpa en egen dator till honom. hehe

Caesar och Far var hos trollkarlen idag och fått lära sig ett nytt trick. Kolla in det här. Hur fasiken bär han sig åt?

11 kommentarer:

  1. Lite synd om vovven,men det verkar som du fått sova inatt och det är inte det sämsta,själv har jag problem med katten,fick slänga ut honom för jag blev galen på hans gungande med huvudet,och trollkarlen är fantastisk,ny Labero kan det bli,hahaha,har faktiskt lagat mat ikväll eller håller på,inte ofta det händer här,Sov gott o kram.

    SvaraRadera
  2. Hahahahaa!! Vilken härlig trollkarl. I min smak.

    Stackars lille vännen som är kelsjuk. Djur är för söta. Hoppas han kryar på sig snart.

    Ja, solen blev inge bättre idag inte. Det regnar.
    Imorgon kanske. Hoppet är ju trots allt det sista som överger människan. ;D

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det tricket har jag sett förut, men aldrig kunnat återupprepa. Det måste vara verklig magi bakom det hela!

    SvaraRadera
  4. och snart har jag också en gosig kelen hund i knät. En valp. En Golden.

    Har jag förresten sagt att din Ceasar är jättefin? Det är han. Och rätt att kräva uppmärksamhet också förstås. Han vet nog vad han gör han. Mattes knä är nog svårt att motstå dessutom.

    Kraaam!

    SvaraRadera
  5. Hahahahaahahaha!! Jag tänkte vad är det hon skriver? Jag fattar ingenting! Hahahahaha! Störtskönt!

    Tack! Jag lånar gubben en liten stund. Jag tyckr han passar mitt humör perfekt just idag. ;D

    Tack vännen!

    SvaraRadera
  6. Eller vänta. Jag fattar nog inte hur man ska göra? Hahahahahahahahaha!!!!!

    SvaraRadera
  7. Sv: Irish har väldigt få ansiktsmuskler- han kan varken vifta på näsborrarna, höja överläppen eller rulla tungan, så nej- kattanus är mitt trick:-) Vackert sagt så kan man säga att man formar munnen till en nyutsprungen ros eller så kan man säga att man låtsas suga på en cigarr och alla ens livs rynkor samlas runt munnen:-) Capise?

    SvaraRadera
  8. ASGARV jag tror jag döööör hihihi Ja jag har alltid undrat just över HUR trollkarlar lär sig allt hihi

    Skönt att höra att Caesar är aktiv idag i alla fall haha även om det nu SÄKERT är någon baktanke bakom ;)Får ju hoppas bara att han ger upp hoppet om att blogga... Kan ju bli aaaaaningen komplicerat för oss andra stackare att lösa mysteriet annars ;)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Nääää. det gick inte :(
    Blev bara en massa text.
    Njuter av gubben här istället! ;D

    SvaraRadera
  10. KLART DU KAN!!
    Lätt som en plätt och kurvorna hamnar liksom där dom ska... :)
    Vem vill vara en benget, liksom.. ;)
    (plus allt annat bra som man får på köpet...)
    Kikar in och läser här lite senare...
    Nu ska jag låta Olle Waller säga sitt..
    Och Martin Björk också, då förstås...(hihi)
    Kvällskramen!

    SvaraRadera
  11. Haha! Gud så söt han var!
    Sonen har en trollkarlskompis, hoppas han kan lista ut tricket åt oss!
    Kram!

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis