2009-04-18

Kravlar mig in bara för att säga...



...jodå jag är vaken men har lyckats dra på mig en vårförkylning som härjar runt i kroppen. Snörvlar, nyser och fryser till och från. Har fått lite högre feber men annars är det bra... hehe...

Igår skrev jag svartVINbärste och med det menade jag att det var det enda med VIN i som jag skulle dricka. Men det lyckades slinka ner en lättöl också. Annars var det varm dryck som gällde igår och som gäller idag. Fick då tipset som jag inte alls tänkt på. Varm dryck = Irish coffea. Får se hur det blir med det. Nu ska jag snabbt ut med Caesar så att han får göra av sig lite och sedan kravla mig tillbaka till ryggläge i soffan. Intaga varm dryck och lite litteratur, senare kanske lite tv-godis också. Atjo host snörvel....

Ni andra - ha en riktigt skön fortsättning på lördagen.

3 kommentarer:

  1. Tanken på vin idag får mej att kräkas med det var säkert gott ditt favvovin!

    KRYA på dej nu!!

    SvaraRadera
  2. Men vad trist att du råkat få en vårförkylning, och de kan vara riktigt besvärliga de också.
    Hoppas den inte blir långvarig och ger med sig snart.
    Ja, Irish Coffe kanske inte är så dumt när man är förkyld.
    Ha en bra fortsatt helg trots förkylningen.
    Kram

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis