2009-02-23

Jisses vad tog tiden vägen?



Idag har det verkligen varit en riktigt tjurrusardag. Tiden har bara försvunnit och nu helt plötsligt är klockan snart tolv.

Kom hem sent från jobbet. Gjorde det där tråkiga. Betala räkningar och se hur plånboken blev alldeles tom. Pengarna hinner inte mer än komma in så ska de iväg igen utan att man har hunnit haft trevligt för dem. Så återigen åker svångremmen på. Suck!

Men kvällen bjöd på en överraskning. Det ringde på dörren och utanför står T som jag inte har sett på urlänge. Han ville bara kika in och se hur vi mår. Vi tog en kaffe och pratade bort säkert 2 tim. Sådana här överraskningar gillar jag. Satt sedan i telefon med M och tjatade bort 1 tim. Efter det ringde K och så gick 30 min till.

Ja och som vanligt har jag varit ute och tassat in hos favvisarna och skrivit kommentarer och ser sk...t vad klockan är mycket. Snabbt på med jackan ut och rasta Caesar för sista gången innan det är dags att nanna kudde.

Och nu börjar magen kurra. Hmm, har glömt bort att äta. Äh det får vänta till imorgon. Kommer säkert drömma om stora saftiga biffar. Hehe.... Det är nog bäst att stoppa något i magen i alla fall.



3 kommentarer:

  1. Halloj på dig!
    Åh, äntligen kom en uppdatering!
    Blev alldeles orolig när det varit så tyst om dig hela kvällen. Men det förstår jag ju nu varför du varit. Alltid trevligt med oväntat besök...Gevalia?! =) Och en massa tjat i luren på det. Me like! Låter som om du haft en alldeles förträfflig kväll.
    Shit, är det redan dags med räkningar?! Känns som en vecka sen sist...Alltid lika trist det där!
    Nä, jag får väl oxå kasta in handduken för idag. Blir väl inte roligare än såhär...
    På återseende i morron och hoppas du får en god natts sömn!
    Kramizar

    SvaraRadera
  2. Ja dessa pengar och räkningar, man får vara glad över att Feb är en kort månad så det inte dröjer så länge tills det kommer pengar igen...

    Jag har sådana här sjukresepapper som jag inte skickat in på flera månader för jag orkar inte skriva för hand *Suck* men ska skicka in dom för att få en x-tra slant...
    I min kommun så får man tillbaka hela resan om man åkt buss, det är bara 2 kommuner i hela Sverige som har det så det är väl det enda just nu som är positivt med denna kommun...

    Besök är aldrig fel, vilken tur du hade/Kram

    SvaraRadera
  3. Afrodite: Hmm ibland kan även jag slita mig från bloggen. Men inte självmant. hehe

    Häxmamman: Ja du räkningar är ett aber. Men att få lön är roligare. Se till att skicka in kvittona så att du får lite pengar i plånboken.

    Kramis Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis