2009-01-28

Droppe för utsatta barn

Så är man där igen. Kan inte låta bli att blogga lite till. Var inne hos Kicko, www.metrobloggen.se/chrisblogg. Hittade dit via Herr Enbart. Hon hade på sin sida något som jag genast adopterade. Gör detsamma ni!

Genom att adoptera denna droppe och placera den på din hemsida/blogg, så visar du sympati för alla utnyttjade barn som finns på vår jord. Droppen är en symbol för alla tårar som fälls jorden runt av barn som lider i sin ensamhet.




Denna droppe adopterade jag hos Kicko

2 kommentarer:

  1. Tack så hemskt mycket för dina varma ord! Du är så söt som varje kväll skickar en liten hälsning:.)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kakan har jag inte smakat än, det blir imorgon så jag hoppas verkligen att den ska smaka!! Jag är inte så mycket för gofika, lite grann äter jag bara men tycker det är roligt att baka å idag behövde jag göra nåt roligt, därför blev kakan till.
    Du ska se att det går lättare att läsa för varje dag.. Du får nog "bara ha lite tålamod"!!?
    Kramen, Maria

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis