2009-01-25

Vad fick Christoffer av mig?


Hmm, glömde berätta vad Christoffer fick av mig i födelsedagspresent. 500 kr och löfte om en sponsrad EU-moped samt körkort för denne. Vi har letat efter en moped till Christoffer men varenda gång vi försöker köpa någon så är de sålda. Så han letar och letar efter någon som han tycker är cool. Han får dessutom hjälp av sin kompis Simon som är en hejare på mopeder och meka. Det är tur det. För varken jag eller Christoffer är några hejare på att meka. Är det något knas med bilen så åker den direkt på karantän hos bilverkstan'. Så blir det knas med moppen åker den på karantän hos Simon.

Nu skulle jag bara behöva en go snickare som man kan ta till när något knasar sig i huset. En elektriker vore också bra. Oj jag kan komma på många goa män som skulle kunna komma hit och hjälpa mig.



Tänk att vakna med en sådan här goding som kommer för att snickra och fixa till lite. MMMMMMM

3 kommentarer:

  1. Hej hej
    Kul att du tittade in till min blogg, såå fantastisk givande att dela tankar med andra. Jag är också ensamstående med två barn pojkar 13 o 8. Kanske börjar moped-snacket även här. Nu har jag turen att jag bara är separerad så jag lämnar över detta.
    Oh hoppsan vilka bilder du hittat på Matte, jag är annars rätt händig men tror jag skulle bli en hjälplös kvinna om alternativet vore att han kom och hjälpte till.
    Ha en fortsatt skön söndag
    /Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. Då var jag bara 25 år gammal förstår du. Kram

    SvaraRadera
  3. Jepp en sån snickare skulle man haft hihi, undrar om nåt skulle bli gjort då...hmmm från min sida alltså *fniss*


    Kram!

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis