2009-01-29

Torsdag kväll och ytterligare en arbetsdag är slut.


Så är nästsista arbetsdagen gjord för denna vecka. Idag har jag inte stånkat och pustat så mycket. Tror jag i alla fall. Men mitt pustande och stånkande har smittat av sig till Världens Bästa JanE. Datanörden har fått problem med sin bärbara dator vilket har lett till att han har fått byta ut den 2ggr allaredan. Stackarn, det är inte lätt när tekniken inte är med en. Speciellt tungt är det när det kommer en s.k tekniker som inte kan hjälpa till med mjukvaran utan endast hårdvaran. Välkommen JanE till teknikens underbara värld.

Så här har datanörden sett ut idag.



Världens nästbästa Åsa blev nog lite glad över att få bli omnämnd i min blogg. Skön tjej som precis kommit tillbaka från en sejour i vårt grannland Norge. Dessutom pluggar hon på distans vilket är tufft. Jobba heltid och samtidigt plugga. Go tjejen Go!

Norrlänningen vill inte vara med på bild för han är rädd att det ska sätta för mycket griller i huvudet på folk. Hmm, undrar vad man skulle kunna få för griller. Inte fasen vet jag. Han är ju inte direkt någon Brad Pitt. *L*


Ikväll upptäckte jag att halva min avdelning ligger ute på facebook. Så naturligtvis var jag tvungen att tracka mina kära kollegor även där. hehe De ska inte tro att de kommer undan mig även på fritiden. Som tur är finns det ingen ångervecka på sina kollegor. För fanns det skulle jag nog bli utkastad direkt. Men det gäller att se det positiva i det hela.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis