2009-01-31

Lördagkväll med körslaget


Jaha då var Körslaget över och Team Hanna vann. Jag tyckte nog att Team Eric skulle vinna men men. Båda var riktigt bra ikväll. Nu har vi ätit, druckit öl, tittat på Körslaget och dessutom fick jag äran att jämna till Maries hår. Om det nu blev så mycket jämnare vet i sjutton.


Nu ska vi sätta oss framför tv igen och titta på filmen The Love Guru och smutta på lite champagne och moffa godis.

Hoppas ni får en lika trevlig lördag som jag. I goda vänners lag, god mat, gott att dricka och sedan sitta i soffan och skratta.

God natt Världen!

2 kommentarer:

  1. Låter jättemysigt, speciellt champagnen:-)

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Vad kul att du ar intresserad av min musik.

    Glomde ett G i mitt efternamn darfor fungerade inte lanken.

    www.myspace.com/zarahlovgren skall det vara. Da borde du komma in :)

    Kram

    Sara-Maria

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis