2009-01-26

Tävling, Tävling, tävling

Var och kollade in en av mina favvis (bokmalensvardag)här på näten. Vad hittade jag inte där? En tävling om ett halsband från Zann Smycken. Självklart som den tävlingsmänniska jag är måste jag bara vara med och tävla. Inte bara för att jag är en tävlingsmänniska utan också för det halsbandet skulle verkligen hänga perfekt på mig.

Maria med bloggen Hem och Lycka lottar i samarbete med Zann smycken ut ett halsband som heter MARIA!! Så här skriver hon på sin hemsida.


"Jag har äran än en gång att få lotta ut ett smycke från Zann, denna gång halsbandet Maria (vilket passande namn!). Smycket är 70 cm långt inklusive hänget som är 12 cm. Materialen består av glaspärlor, metallpärlor, bergkristaller, Swarovskikristaller och äkta läderband."




Så här kommer ni till tävlingen.Klicka på länken Marias Tävling





Må bäste man eller kvinna vinna men hoppas förstås på att det är jag!


1 kommentar:

  1. Men oj, vad glad jag blir att ett tips från mig "leder nånstans"!!! :) Hoppas du gillar boken!? Vad gäller engelskan så kommer man in i språket ganska fort. Jag har ju läst en hel del engelska böcker men när det gått ett tag så är även jag "ringrostig" så det brukar ta en stund men sen när man ska läsa på svenska brukar det kännas "konstigt"...
    StorKramen, Maria

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis