2009-03-30

Nu håller inte munnen så länge till!

Och det vore katastrof för den här snattertanten. Gäsparna blir bara större och större så nu är risken uppenbar för en munled ur led. hehe Har nu försökt läsa in mig på alla bloggar som jag har missat och det tär på huvudknoppen. Så mycket att ta in och så lite hårddisk kvar. Det börjar pysa, lukta bränt och det är risk för härdsmälta. Inte bra inte bra. Så nu ska jag var stark och stänga av. Gör en riktigt "shutdown" för att åter knacka igång imorgon igen.



4 kommentarer:

  1. E du go´eller jättego´!
    Hoppas du får sova inatt!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh, den bilden är bara sååå skön! =)
    Hoppas du får sova gott i natt vännen!
    Kram och godnatt

    SvaraRadera
  3. Nej, gå du och lägg dig! OCh jag hoppas att natten bjudigt på lite mer vila... även om det bara är snälla spökbesök;.))

    SvaraRadera
  4. Emsa: Sova har jag gjort trots en viss aktivitet.

    Afrodite: Ja det fick jag när jag stämde upp och bad besöket fara och flyga.

    Mamma Melissa: De snälla spökena fick lov att gå!

    Kramis Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis