2009-04-01

Kvällens workout har gjorts...



...i form av asgarv, hickandes, gumpandes, gungande fläsk skratt. Om ni inte har läst Tesstamentes inlägg ikväll måste ni bara göra det. Sorry Tesstamente men var bara tvungen... hehe

Nog för att jag har hört att det finns något som heter glömska men inte i den här kalibern. U are fucking unbelievable Irish!

Så här efter en workout som denna är det lite tomt i bollen måste jag säga. Allt har runnit ut form av tårar, ja och sånt där från näsan. Så jag överlämnar ordet till Nalle Puh!

"Det är alltid bra att veta var man har sina släktingar och vänner, oavsett om man behöver dem eller ej"

Så alla därute ta hand om varandra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis