2009-04-02

Idag är ingen god morgon!



Natten har tillbringats gråtandes, skrattandes och skällandes. Jag har drömt om maken igen. Mycket har vi avhandlat inatt han och jag. Jag har blivit utskälld för hur jag har skött barnen, huset som jag var tvungen att sälja vilket icke gillades osv. Drömmen kändes helt verklig och jag var skitförbannad över hur han bara kunde komma tillbaka sådär 4 år senare. Men allt visade sig vara en dröm och då gråter hjärtat. Så idag är en tung start men men det ger med sig. Det vet jag ju.

Nu ska jag dra mig till jobbet långsamt och försöka stå ut denna dag. Ni andra får ha en underbar dag!

11 kommentarer:

  1. Det är inte så lätt alla gånger men med tiden kanske det blir mindre av dom drömmarna,resan till ön får nog bli i september hade jag tänkt,och på sportbaren gick det ner några öl men FBK förlorade så det blev inte så kul som planerat,må så gott,kram.

    SvaraRadera
  2. Vilken dröm! Jag kan tänka att det inte är så lätt att skaka av sig något sådant. Hoppas dagen artar sig så småningom! :)

    SvaraRadera
  3. Ja, nog är livet orättvist. Ibland är drömmarna så verkliga att man mår riktigt dåligt efteråt. Kram, ha en fin dag.

    SvaraRadera
  4. Jobbigt när man knappt kan skilja på dröm och verklighet...när man är i det töcknet. Vet inte om man ska vara glad eller lessen. Eller förbannad. Hoppas dagen artade sig till något bra! Kramen goding!

    SvaraRadera
  5. Hejsan gumman! Hoppas allt ar fint. Har det lite tungt just nu och ar inte i mitt ratta element for att skriva... Vill bara saga hej och att jag lever och laser din blogg :).

    Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Bjorne: Synd att FBK förlorade men du kanske kunde kompensera det med gott sällskap?

    Anne: Nä det var inte lätt att bli av med drömmen. Var lite ledsen hela förmiddagen. Men sen lättade det.

    Bloggberta: Mmmm livet är bra orättvist men samtidigt önskar jag inte att någon annan råkar ut för det jag har gjort. Så det är bara att bita i sura äpplet och rida stormen ut.

    Afrodite: Goaste goding, ja som Per Gessle sjöng: Här kommer alla känslorna på en och samma gång!

    Sara-Maria: Ännu en goding... Hoppas att du ändå kan njuta av värmen och solen + vovvsen förstås.

    Kramis Lena

    SvaraRadera
  7. Gokväll
    Jo nu har man intagit ryggläge och ska inte göra annat se tv och helst somna ... :)

    Hoppas du med får sova gott och får en riktigt bra fredag ...

    SvaraRadera
  8. Hujj, går verkligen kalla kårar genom mig när jag läser det du skrivit. Finner inte ord men kan tro att det är (förlåt orden) levande Hel.. när man drömmer så där och måste tampas i vaket tillstånd med det sen. Hoppas verkligen att du fick skakat av dig lite idag av det hela. Och kanske inte mycket till tröst, men en varm tanke och en stor kram sänder jag till dig min vän!!

    Kram i massor!!!

    SvaraRadera
  9. Jobbigt men på nå´t sätt ganska fantastiskt!
    ♥Kram

    SvaraRadera
  10. Tack för mysig och intressant kommentar hos mig.
    Verkar som om du haft en jobbig natt med jobbiga drömmar.
    Och ja, vissa drömmar lämnar efter sig olika känslor
    som ibland är svåra att skaka av sig.
    Hoppas dagen blev bra och att du får sova bra inatt och slipper jobbiga drömmar.
    *Kram*

    SvaraRadera
  11. Något litet finns till dig på min sida ;)
    Hoppas du tycker om det. Kram igen till dig

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis