2009-04-02

Underbara underbara Annette!


Just när jag har tömt ur mig mina tanker så kommer en liten kommentar: Pst du, du har en liten sak hos mig. Hälsningar Annette alias Arom

Tassar in försiktigt så att jag inte väcker henne och vad finns hos henne? Jo detta!

Min tanke går till Dig!

Till Dig Aforia för din kamp i det vardagliga livet och för en blogg som är fylld av glädje och sorg. Och en sida som får en att tänka till lite extra. Livet är skört och vi alla borde uppskatta det mer än vi gör. Min tanke går till Dig!!
Och jag hoppas verkligen att morgondagen blir en bättre dag för dig gumman!




Om du bara visste hur väl den landade hos mig Annette, underbara superhärliga kvinna!Hur detta värmde min frusna själ och lyste upp! Den här gången trillar tårarna inte av sorg! Fy sjutton det blir ju förbövelen alldeles blöt och halkigt på tangetbordet. Nä nu måste jag snyta mig!

Tack ännu en gång underbara underbara underbara Annette!

<

2 kommentarer:

  1. Blir bara SÅ glad att den värmde dig där på andra sidan skärmen. :D

    Tror vi lätt glömmer bort varandras dagliga kamp efter det att den största sorgen lagt sig. Men jag har insett att det finns så mycket mer efter också som man nog aldrig riktigt får andra att förstå. Dom små sakerna man saknar. Det vi alla tar för givet. Det är inte för givet och alla behöver vi nån tanke från någon när det är som jobbigast. Om det så bara är från cybern. Hoppas du får en fin sömn i natt och att vårsolen tittar in till dig i morron. ;)Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Jag är säker på (efter bara någon dags läsning hos dig) att du är enormt välförtjänt av just den här awarden!

    Kram!

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis