2009-03-31

Så har kvällslugnet infunnit sig....



...och jag laddar för natten. Efter nattens avvisning hoppas jag att meddelandet gick fram. hehe


Idag har det varit kaos på jobbet. Ett flertal borta gör att supporten blir ett helvete att rodda för oss andra stackare. Nu är jag i och för sig inte så jättebelastad i och med att jag fortfarande arbetar med eftersläpningar sedan implementeringen av det nya Remedy. Men jag har dragit mitt strå till stacken genom att ta hand om mailhantering i Remedy. Trots detta kaos är stämningen bra och det skojas friskt överallt. Ikväll kommer den bild som världens nästbästa Åsa har väntat på. Så här gör mina kära arbetskollegor mot varandra när de blir alldeles för tossiga.



Munkavel så det heter duga. hehe Åsorna är så goa mot varandra eller hur?

4 kommentarer:

  1. Jo, det där med att tejpa munnen på folk kan ta sig litet olika uttryck! :)

    Hörde du om 6-åringen som fick munnen tejpad på förskolan och föräldrarna gjorde en polisanmälan?

    SvaraRadera
  2. Anne: Ja du men det är en viss skillnad mellan att frivilligt spöka ut sig och bli tvingad.

    Kramis Lena

    SvaraRadera
  3. Haha...ni verkar ha kul emellanåt på det där jobbet i alla fall...=)

    SvaraRadera
  4. Afrodite: Ja emellanåt så. hehe

    Kramis Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis