2009-04-01

Så var det morgon igen!


Man hinner inte mer än sluta sina ögon så är det morgon igen. Inatt har jag sovit som en stock. Avvisningen igår natt gjorde tydligen susen eller så har de gått vidare till någon annan som kanske är mer lättskrämd än jag. Vad vet jag, men det är konstigt vad fort man vänjer sig. Efter 2 nätters besök ligger man redo den 3:e att möta och mota bort besökarna. Man laddar upp en energi så att man kan så att säga köra dem på porten. hehe Märkligt!

Nu är det dags att ta sig an ännu en dag och se vad den har att ge.

8 kommentarer:

  1. Vad härligt att du fått sova ifred!! Sömnen är ju såå viktig. Idag skiner solen å det är klarblå himmel så jag ska he mig ut i det fina vädret tänkte jag...
    Stor Kram, Maria

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt fin dag idag, vännen!
    Kram Lallis

    SvaraRadera
  3. Gott att få nattro,klart du får en manhattan,finns allt du kan tänka dig.Kram.

    SvaraRadera
  4. Bokmalen: Ja det var jätteskönt.

    Lallis: Hoppas att din dag också har varit bra.

    Bjorne: Jaaa när åker vi? hehe

    Kramis Lena

    SvaraRadera
  5. Hej min vän! Hoppas din dag varit bra! =) Min har varit lite upp och ner, faktiskt. Känns som om jag har känslorna utanpå...Får ingen ro att göra något och har väldigt lätt till tårar. Har till och med skrivit i bloggen att jag ska ta time-out...haha! Dagens aprilskämt! Hur skulle jag kunna hålla mig därifrån?! =) Vi hörs senare! Stor kram

    SvaraRadera
  6. Afrodite: Halloj vännen, ta det lugnt med bloggandet. Vill ju inte att du ska bränna ut dig på bloggen. Ta en time-out, ja i alla fall till imorgon. hehe.

    Kramis Lena

    SvaraRadera
  7. Jodå solen skiner, tack!
    men tyvärr hinner jag inte ut så mycket!!
    Jobb, jobb, jobb!!
    Hoppas din dag varit bra!
    Kram

    SvaraRadera
  8. emsa: stackare ingen vila ingen ro. Men lite sol kanske på väg till och från jobbet. Min dag har varit bra. Var precis inne hos Tesstamente och läste hennes inlägg. Skrattade så tårarna rann. Värsta workouten.

    Kramis Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis