2009-02-19

God morgon god morgon!



Igår gav jag några av mina favvisar en utmärkelse, Lenas Humörhöjare och genast kom det kommentarer. Både goa och mindre goa. De goa värmer min kropp och själ medans de mindre goa jag mig rent ut sagt förbannad.

När jag började blogga fick jag varningen för att det finns människor därute som har till sitt yrke att hata och racka ner på personer. Visst ibland kan det vara befogat men oftast inte. Jag fick också rådet att inte släppa kommentarerna fritt utan att välja om de skulle visas eller inte. Men jag har inte valt att göra så. Men igår eller snarare inatt började jag fundera på det. Men nä NI SKA INTE VINNA.

Något som jag inte förstår är hur man kan själv må bra av att racka ner på människor. Vad ger det för nöje. Visst alla har rätt att ha en åsikt men man behöver inte racka ner på människor för det.

Något som dock mitt val blev vara att ta bort dessa elaka kommentarer som dessutom är anonyma. Är man så jävla feg att man inte kan lämna sin mejladress eller blogg är man inte värd att ligga kvar med sin kommentar! Nästa gång stå upp människa och våga visa ditt ansikte! Annars ge fan i att skriva kommentar till mina blogginlägg.
Jag avslutar morgonen med en liten bild! Och denna bild, mina vänner, är till er som inte vågar stå för det ni gör!


FUCK YOU!

8 kommentarer:

  1. Ha ha ha! fy fan vad skon du ar. Haller helt med. Ar man sa javla patetiskt liten, vilket man ar om man gommer sig bakom en dator istallet for att sta for vad man tycker kan man ju egentligen bara skratta at personen ifraga. Jag tycker att ar man en vuxen manniska borde man ha lart sig att man inte haller pa och trackar ner pa NAGON, gor man det ar det pa total respektloshet mest for sig sjalv, och for den andra. Men mest for sig sjalv. Det visar ju bara hur inkompetent mentalt man ar.

    Barn kanske gor sant, for att dom inte vet battre, men vuxna. Ha ha ha! Ja josses!

    Jag tror att manniskor som har behov av att sanka andras gladje har problem i sig sjalva, daligt sjalvfortroende eller bara ett sjukt behov att sprida dalig energi.

    Lat dem gora det! Om det far dem att ma battre. Skratta at dem for det ar det enda man kan gora. Dom ar inte varda att bli upprord pa.

    Med risk for att nàgon kommer gora samma sak i min blogg vill jag informera att nej jag har inte skriv svarigheter, jag bor utomlands och har normalt inte å, ä eller ö om jag inte anstranger mig. Och det orkar jag inte. haha!

    Odmjukhet, karlek, omtanke och god energi har vi tid med.

    Elakheter har vi INTE tid med! Bra ord for sanna manniskor pa spanska ar: HIJOS DE PUTAS!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Håller med dej!!

    Tycker man kan låta bli att överhuvudtaget kommentera om man nu inte har nåt att säga...men som sagt, vissa verkar ha detta som en sport att racka ner på folk, tyvärr.

    Ha en bra dag !

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Sara-Maria: Du är så skön!

    Charlotte: Hoppas att din dag var bra oxå!

    Kramis Lena

    SvaraRadera
  4. Ja du,
    Men tror du inte det är ett mirakel för de svaga stackare som aldrig vågat uttala sig att äntligen kunna göra det utan att behöva stå för det. Dom tror dom är smarta men i själva verket är det synd om såna. Om dom bara fick uppleva hur skönt det är att tycka öppet och stå för det. Bara det man riktigt tänkt igenom, en åsikt man "äger". Nä dessa affekt-styrda människorna har hittat en genväg igen.
    Jag tycker du ska fortsätta skriva det du känner för, det gör även jag. Tack för din kommentar på min blogg, blir lika glad varje gång. ;)
    Ha de gött
    kramiz
    Ann-Sofie

    SvaraRadera
  5. Underbar bild! *asg* Och jag håller med; förstår inte vitsen med att vara elak.

    SvaraRadera
  6. Ann-Sofia: Du är så superklok, det var ju det jag sa. Jag var mest förbannad inatt över idiotiska påhopp.

    Älskarinnas: Visst var den bra. hehe.

    Kramis Lena

    SvaraRadera
  7. Goderafton i stugan!
    Håller med alla andra talare...Kunde inte sagt det bättre själv!
    Dåligt, fegt och jävligt lågt är vad det är!
    Ge fan i våra bloggar om ni inte har något kul, uppmuntrande eller klokt att säga!
    Bloggandet ska ju va lustfyllt och roligt. De som håller på med sånt har ingen humor överhuvudtaget, utan är nog mest ynkliga och avundsjuka!
    Kramar till dig denna snöiga afton! =)

    SvaraRadera
  8. Afrodite: Vad då snöig. Här är det barbacka som gäller. hehe

    Kramis Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis