2009-02-17

Tisdag morgon och jag är uppe!



Gäsp! Jag kom upp i alla fall. Jag undrar vem i hela friden kom på "Morgonstund har guld i mun". Måste ha varit en karl som vaknat och tänkt Jippi! äntligen, Hallo Gumman!, eller? Inte fasiken är det guld att kliva upp i ottan. Var lite snabbt ute och kolla tidningarna. Inte en enda positiv artikel mötes jag av. Där var det samma stadie som jag. Förbannad på att behöva vakna tidigt. Men nu ska jag snart skina som solen och pallra mig iväg till jobbet. Sprida glädje på jobbet och retas livet ur mina stackars arbetskamrater. hehe

Bara sju koppar till sen så, då får ni akta er så ni inte blir bländade!

Ha en sån dj...la bra dag därute! =)

5 kommentarer:

  1. Haha, den där bilden gillade jag - kaffe intravenöst...att ingen kommit på den idén!?
    Ja, och vem uppfann uttrycket "morgonstund" och skit?! Ser inte alls något guldskimrande över den företeelsen heller...Men det måste va en karl, absolut!
    Hoppas du vaknat till liv nu och att du ger dina arbetskamrater en omgång. Verkar kul där på jobbet...! Själv ska jag lägga ner svamlet och försöka göra något vettigt av dagen. Det är ju inte vår och än mindre sommar, men solen skiner i alla fall. Man får vara nöjd med det lilla, som det heter...=)
    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  2. Jamen nu har ni väl vaknat på fel sida tjejer!!!06,40 såg jag ju hur det ljusnade och den vackert färgade himlen började spricka upp av den kommande SOLEN!!!! Vindstilla och visserligen -8,5 men vilken glädjekänsla!!! Ljuset kommer och det är DÅ morgonstund har guld i mun!!! superhärligt....tycker jag!! Behöver inte ens kaffet!!!
    Hoppas Du / Ni haft en härlig dag hittills och så önskar jag en fortsatt underbar dag!!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Haha. Jag undrade lite samma i morse;)Och sådär två kannor kaffe efter så undrar jag ännu LIIITE.*s*
    Stor kram gumman.
    Lallis

    SvaraRadera
  4. Hoppas att dagen blev bra tillslut :-)

    SvaraRadera
  5. Afrodite: Intravenöst skulle vara toppen. Kanske en affärsidé. =)

    emsa: Tidiga mornar' kan inte äns en alfahanne få mig att vakna på rätt sida. =)

    Lallis: Det krävdes många kannor kaffe innan humöret gick upp. Men fortfarande, Guld i mun, nä nä.=)

    Älskarinna: Jodå dagen blev bra trots morgonhumör. =)

    Kramis Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis