2009-02-19

Nu är det god natt men innan....





..jag kryper ner till kojs vill jag gärna ge utmärkelser ikväll igen. Denna gång vill jag ge ett par av mina favvisar mitt stora tack för att de skriver så tankeväckade inlägg. Dessa är.

Häxmamman i Jämtland för att hon skriver från hjärtat!

Herr Enbart för att han inte Enbart skriver inlägg själv utan han bjuder också in andra duktiga skribenter och för att han oftast berör ämnen som triggar mig till att kommentera.

Mrs Li för att hon får mig att skratta med sina anekdoter och bjuder så mycket på sig själv!

Micke Berg för att han bjuder oss sina vackra foton och lägger till en text som passar så bra.

Sist men inte minst -

En älskarinnas bekännelse för att hon får mig att flämta, fnissa och verkligen känna det hon känner.

Med detta bjuder jag er god natt!

5 kommentarer:

  1. Tack för dina fina ord. de gläder mig. Gillar att läsa din blogg också.

    Natti, natti.

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha,,,dín blogg är så vacker,,,rena konstverket.

    micke

    SvaraRadera
  3. Peter: Du skriver så bra, kanske inte alltid, men för det mesta och det är ett nöje att besöka dig.

    Micke: Dina foton plus din sköna skrift gör att det även hos dig ett nöje att besöka.

    Kramis Lena

    SvaraRadera
  4. Tack snälla du! Vad rart av dig att göra mig så glad ;) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Mrs Li: Den var du väl förunnad.

    Kramis Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis