2009-02-21

Puh! Gått igenom en del bloggar...



... och till min förvåning hittar jag ett flertal personer som har mer än en blogg. Hur i hela friden hinner de med? Fattar ingenting, jag som har fullt sjå att skriva i min egen och läsa alla favvisars. Sedan via sina favvisar hittar man en till och en till osv. Så hur får dessa människor tiden att räcka till? Det är för mig en gåta.

Apropå gåta här kommer en som jag tyckte var både tänkeväckande och bra!

Vad är mäktigare än gud och ondare än djävulen? De rika vill inte ha det och de fattiga har det och om du äter det så dör du?




Vad är svaret?

7 kommentarer:

  1. Hej
    Jag har läst lite på din sida lite då och då :) hittade den genom kommentarerna på
    lindhsjänta´s sida

    hoppas du har en trevlig helg :)

    SvaraRadera
  2. Goderafton i Aforiastugan! =)
    Du, den där gåtan lämnar jag obesvarad och till någon som är smartare än jag...Haha...Nä, jag är ganska stressad...ska ju iväg!
    Men så kom jag på att jag varit inne på din sida flera gånger idag, väntat på något nytt inlägg =) (man blir fan knäpp av det här bloggandet!) och inte lämnat någon kommentar. Skandal!
    Fattar överhuvudtaget inte hur någon hinner med mer än en blogg heller...Det är som du säger, man går in på en blogg, länkar sig vidare, vidare, vidare...inne i bloggdjungeln...Tar ju hur mycket tid som helst. Men roligt är det!
    Nä, gud, jag måste sticka!
    Ha en underbar kväll!
    Massa kramar! =)

    SvaraRadera
  3. Johan: Hej vad glad jag blir att du tittade in. Jag hoppas att din helg också blir bra.

    Afrodite: Håller med. Man blir helt knäpp. När ska man hinna äta, sova osv. Men vet ME LIKE!

    Kramis Lena

    SvaraRadera
  4. Jag har klurat och klurat men kommer inte på det. Nu måste jag få veta svaret- helst ikväll så att jag kan sova inatt:-)

    SvaraRadera
  5. Tesstamente: Svaret har du på din blogg.

    Kramis Lena

    SvaraRadera
  6. TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK, säger hjärnan!

    SvaraRadera
  7. Tesstamente: visst var den bra!

    Kramis Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis