2009-02-15

Söndag eftermiddag och kväll


Idag när solen inte skiner så börjar jag skina igen. Lagom till kvällen är humöret uppe igen. Kanske är det så att man inte vill förta det vackra utan vänta tills det blir lite grått. Eller är man själv så ego så att man vill inte ha konkurrens? Att konkurrera med vårsolen är dömt att misslyckas så man får ta tillfället iakt och skina när solen är bort. =)

Idag gick jag ut i skogen och ylade. Caesar stackarn fattade ingenting. Vad i hela friden håller matte på med och inte kom det några vackra hanar springandes inte. Hmm har tydligen fel tonart på ylandet. Men tusan vad bra det kändes i själen.

Sedan iväg på fika hos Marie. Tillsammans satt vi som två gamla gummor och ojade oss över hur livet är. Sörplade kaffe, moffade godis och tittade på någon tokfilm på 4:an med Eddie Murphy.


Något som jag har glömt bort i all röra är ju:

Det kom ett internkuvert till mig på jobbet i fredags och i den låg detta vackra halsband. Tack C! Halsbandet är underbart.



Ibland glömmer man alla de bra sakerna i livet för alla de dåliga.

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar header!

    SvaraRadera
  2. En älskarinnas bekännelser: Tack din header är inte så dum den heller.

    kram Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis