2009-02-16

Ops nu måste jag skärpa till mig!



Nu ikväll fick jag en mejl som fick mig att hicka till. En god vän meddelar att han har hittat min blogg. Så nu måste jag skärpa till mig och inte bara skriva en massa tanttjafs. Det leder mig förutsökt in på sommar och bad i den gode herrens sällskap. Gärna badplats med hopptorn vilket helt ligger i denne herres smak. Sedan ska man trippa upp till högsta punkt i ett förbenat hopptorn och balansera däruppe. Sedan kan man höra detta från samma herre:
Nu sörrni är det bara fläcka ut pun...en och landa! (Ni som är känsliga. Scrolla längre ner på detta inlägg nu eller blunda!)

This is for you J!!!!


Och så till dagens rapport från SvD:

"Glad porr gick inte ju" Michael Nyqvist tonar ner sexet. Se artikeln + filmsnutt Män som hatar kvinnor

Så nu har jag skärpt till mig.=) Nu över till tanttjafs!

Fortfarande har jag inte hittat rätt frekvens på ylandet. Men har skickat ut ett par testare som förhoppningsvis kan komma på rätt frekvens. Så nu tjejer får ni snart rapportera! Skicka hit en alfahanne!!



Mottagningen behöver ställas in.

Over and out!

<

2 kommentarer:

  1. Haha...när du började ditt inlägg tänkte jag att du skulle "tråka till dig" lite, med tanke på vem som skulle läsa...Men ikke! Jag blev glatt överraskad eftersom du fortsatte i sann Aforiastil! Me like! =)
    Sov gott! // Kram

    SvaraRadera
  2. Afrodite: Tackelitack, nä tråka till mig skulle jag aldrig göra för en karl. =) Man måste vara sann mot sig själv. hehe

    Kramis Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis