2009-02-20

Jag har blivit utmanad så här på en fredagkväll!



Tindra sköna knasiga och tossiga kvinna har gett mig en utmaning. Jag ska berätta 4 saker om mig själv. Nema problema fru ica pruttare. =)

Mina Fyror

Mina fyra favoritprogram

Medium, Grey's anatomy, Brottskod: Försvunnen och Seinfeld

Fyra saker jag gjorde igår

Vaknade, jobbade, bloggade och sov

Fyra saker jag ser fram emot

Il Divo konserten
Sommaren
Slutet på ensamheten
Sovmorgon

Fyra favoritrestauranger

Greken
En taverna i Toscana
Fars restaurang
Åkes grill i Brasilien

Fyra saker på min önskelista

Välgång och hälsa för mina nära och kära
Pengar, pengar
Fler sovmorgnar
Kärlek

För övrigt så har jag nu avverkat ytterligare ett program av Let's Dance i sällskap med väninnan M och hennes son. Vi började med en fredagsmiddag ala Gabo's, kebabtallrik med pommes och öl. Dessförinnan hade jag hunnit jaga ut dammråttorna och golvlusen. I huj så for de ut skrikandes på hjälp. Behövde inte ens ta fram kvasten. Det räckte med att de såg mig in min städklädnad.

Nu ska jag kolla vem som åker ut ur Let's Dance!


Hmm jag glömde att skicka utmaningen vidare. Men nu gör jag det.
Jag utmanar:

Tekla Maräng för att hennes blogg lyser upp i vårvintermörkret

Life in Tullgarn... för att hon nu har fått en ny säng och är säkert alldeles full med energi.

Boggberta för att hon har varit så tyst på bloggen så länge. Miss you!

Bokmalensvardag för att hon ger så många goa boktips och tipsar om tävlingar vilket väcker min halusta

2 kommentarer:

  1. Ok, jag antar utmaningen... Får se hur det går!??
    Kramen, Maria

    SvaraRadera
  2. Bokmalen: Väntar med spänning.
    Kramis Lena

    SvaraRadera

Halloj alla goingar. Tack för att ni skriver en liten rad till mig! Kanske hinner jag inte svara men läser gör jag alltid. Kramis